Skip to content

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over onze gear, verzending of iets anders? Hieronder vind je de antwoorden op de meestgestelde vragen. Kom je er niet uit? Stuur ons gerust een bericht.

B-Stock producten zijn pedalen die zijn geretourneerd, door ons zijn gebruikt als demo exemplaar of een pedaal die helemaal perfect werkt, maar wat cosmetische schade heeft. Kortom een pedaal die werkt als nieuw, voor een lagere prijs.

Wij werken hoofdzakelijk samen met PostNL en DHL. Mocht je een specifieke voorkeur hebben van één van deze twee of toch liever een andere? Laat het ons dan gerust weten.

Helaas zijn we momenteel enkel online vindbaar. We hopen in de toekomst wel een fysieke locatie te openen.

Wij streven ernaar om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. In de meeste situaties zal de levertijd dan ook 1-2 dagen bedragen. Doordat we een beginnende winkel zijn, hebben soms niet alles gelijk op voorraad. We hebben bijna altijd een voorraad van minimaal 200 pedalen, soms kan het zijn dat jouw pedaal hier niet tussen ligt. Wij onderhouden goede relaties met onze leveranciers, waardoor we vaak binnen een week alsnog jouw bestelling kunnen verzenden.
Echter hebben we ook een tal van merken die speciaal voor jou worden gemaakt. De levertijd van deze pedalen bedraagt circa 1 maand. Voor een specifieke quote neem gerust contact met ons?

Wij leven de garantie van de merken die je koopt na. Mocht je gebreken ervaren van één van de bij ons gekochte producten, neem dan alsjeblieft contact met ons op. Wij weten hoe vervelend het kan zijn als je product gebreken begint te vertonen, en zullen dan ook samen met jou en de leverancier kijken naar een gepaste oplossing.

Binnen Nederland zijn de verzendkosten boven de € 75 gratis. Anders betaal je € 6. Voor verzendingen naar het Buitenland hanteren we een tarief van €15.

Nee, wij ruilen geen pedalen in. Wij verkopen enkel nieuwe producten. Als winkel kunnen wij namelijk niet de volle waarde voor jouw pedaal geven, omdat wij ruimte over moeten laten voor winst. Daarom raden wij vaak aan om je tweedehands product te verkopen via Marktplaats.

Ja, wij leveren onze producten ook internationaal, maar beperken ons wel hoofdzakelijk tot de EU. Bij onze producten willen we een bepaalde service kunnen leveren, door de vrije in- en uitvoer van goederen is dit binnen de EU eenvoudig, buiten de EU is dit lastiger. Mocht je vragen hebben neem dan vooral contact met ons op.

Zeker! Wij begrijpen dat een product soms niet helemaal kan zijn zoals je had verwacht. Om deze reden hebben wij retourneren zo eenvoudig mogelijk proberen te maken. Ga eenvoudig naar de ‘Return’ pagina, en volg de stappen. Wij hanteren een retour termijn van 14 dagen.

Nee, niet alle merken en producten staan op onze website. We zijn dealer van meer dan 100 merken, en breiden ons assortiment dan 24/7 uit. Hierdoor kan het zijn dat een merk nog niet op de website staat. Mocht je product gezien hebben wat je graag zou willen, laat het ons dan gerust weten. Wij zullen altijd kijken of wij je hier aan kunnen helpen. Tenslotte zijn we zelf ook enorme gearheads en vinden het alleen maar leuk als je ons wijst op een vet product!

Je kan je product altijd gratis retourneren. Het enige wat we bij jou in rekening brengen zijn de verzendkosten voor het retourneren. Uiteraard niet in de situatie dat er iets mankeert aan het product.
Waarom moet je betalen voor het retourneren van je bestelling? Het antwoord is simpel: duurzaamheid & kosten. Bij het retourneren van een product wordt er vaak extra CO2 uitstoot geproduceerd door bijvoorbeeld het transport. Daarnaast kost een retour ons gemiddeld € 12,50. Door een kleine vergoeding te vragen voor het retourneren, kunnen we de CO2-uitstoot verminderen en de kosten voor de onderneming laag houden. Zo kunnen we samen werken aan een duurzamere toekomst. We hopen op je begrip en bedanken je voor je bijdrage aan een duurzamere wereld.

Wanneer u uw bestelling hebt geplaatst ontvangt u gelijk een mailtje. Vanaf dit moment gaan wij voor u bezig en sturen binnen 24 uur een specificatie van de door u bestelde goederen. Wanneer het door u bestelde pedaal niet uit voorraad leverbaar is zullen wij dit ook in deze mail laten weten. Zijn de door uw bestelde goederen op voorraad? Dan versturen wij deze dezelfde dag nog en ontvang je een mailtje van onze partner Sendcloud.
En dan? Lekker genieten van de bestelling!

Bellen, mailen, sms’en of WhatsAppen? Jij kiest!
Je kunt ons bereiken via info@definitiveguitarstore.nl of telefonisch/WhatsApp op
06-27459929.

We proberen in de meeste gevallen dezelfde dag nog te reageren. Houd er wel rekening mee dat we alle drie naast de webshop ook een ‘normale’ baan hebben — het kan dus soms iets langer duren voor je een reactie krijgt.

WhatsApp